در راستای برنامهریزی برای رسیدن به چشمانداز طراحیشده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در سال ۱۳۸۰ معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی به بازنگری و اصلاح ساختار، اهداف و خط مشی های خود پرداخت و سرانجام چشم انداز و سیاست های خود را تنظیم و بازتدوین کرد. هدف اصلی در این مرحله، ساماندهی مجموعه ظرفیت های پژوهشی دفتر در قالب یک پژوهشگاه بزرگ اسلامی بود.
نام و نام خانوادگی | پست سازمانی | شماره تلفن | شماره داخلی |
علی جامهدارن | رئیس اداره نشر | ۰۲۵۳۱۱۵ | ۱۱۷۰ |
شکرالله آقانژاد | کارشناس ارتباطات و نمایشگاهها | ۰۲۵۳۱۱۵ | ۱۱۵۷ |
عباس جباریمقدم | کارشناس مسئول ویراستاری | ۰۲۵۳۱۱۵ | ۱۱۶۶ |
محسن پارسائی اصل | کارشناس تصحیح و مقابله | ۰۲۵۳۱۱۵ | ۱۱۷۹ |
مهدی بهرامزاده | کارشناس حسابداری | ۰۲۵۳۱۱۵ | ۱۱۶۴ |
عباس علینی | کارشناس آماده سازی نشر | ۰۲۵۳۱۱۵ | ۱۱۶۳ |
آخرین بروزرسانی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴