در چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی: کتاب «خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم با رویکرد شبهه پژوهی» برگزیده اول شد کتاب خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم با رویکرد شبهه پژوهی اثر علی مدبر، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بخش جایزه منشور توسعه فرهنگ قرآنی، ذیل جشنواره بین المللی فارابی، به عنوان برگزیده اول انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم‌ انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان داخلی جشنواره توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء گردید.
در این مراسم و با استناد به رأی هیئت داوری اولین جشنواره منشور توسعه فرهنگ قرآنی ذیل جشنواره بین المللی فارابی، کتاب "خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم با رویکرد شبهه پژوهی" اثر علی مدبر، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان برگزیده اول انتخاب شناخته شد.
یادآور می‌شود: جشنواره بین‌المللی فارابی که تاکنون ۱۴ دوره آن برگزار شده، ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی است که توسط وزارت علوم به صورت سالانه و با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در حوزه علوم انسانی و اسلامی، معرفی و ارایه آثار و نظریه‌های برتر، روش‌ها و طرح‌های جدید در حوزه علوم انسانی و اسلامی در میان اندیشمندان ایرانی و غیرایرانی برگزار می‌شود. برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فارابی به گروه‌های علمی، شخصیت‌های پیشگام و پیشتاز علوم انسانی و اسلامی، محققان برتر بخش بین‌الملل، جایزه منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی و برگزیدگان سایر بخش‌ها تقسیم می‌شوند.
منبع: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
کلمات کليدي
آثار علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قران, جشنواره فارابی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 217
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما