پژوهشکده فقه و حقوق؛ تجلیل از عضو هیأت علمی پژوهشکده فقه و حقوق در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره از رئیس پژوهشکده فقه و حقوق در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی به خاطر کسب دو کرسی موفق تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پنجمین اجلاس ملی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  و جمعی از مدیران آموزشی وزارت علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این اجلاس از حجت الإسلام و المسلمین سیف الله صرامی رئیس پژوهشکده فقه و حقوق با دریافت دو گواهی کرسی موفق مورد تجلیل قرار گرفت. کرسی تخصصی «نظریه فقهی نفی ظلم» و کرسی تخصصی «نقد نظریه قاعده عدالت در فقه نظر مرحوم آیت الله صانعی» توسط ایشان در سال 1400 و 1401 در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار و مورد تأیید قرار گرفت.


                          
در بخشی از متن گواهی چنین آمده است:

دانشمند گرامی جناب آقای حجت الإسلام و المسلمین دکتر سیف الله صرامی، به رسم قدرشناسی از تلاش علمی حضرت مستطاب عالی در ارائه نقد «نقد نظریه قاعده عدالت در فقه نظر مرحوم آیت الله صانعی» و ارائه نوآوری «نظریه فقهی نفی ظلم» و دفاع موفق در فرآیند اجلاسیه های تشکیل شده در حضور داوران و ناقدان و نخبگان علمی حاضر در آن، بدین وسیله «گواهی درجه دو کرسی موفق» به جنابعالی اعطا می گردد؛ ضمن عرض تبریک این موفقیت، از بارگاه بلند باری تعالی برایتان توفیقات روزافزون در جهاد علمی فکری در راستای تحکیم و توسعه معرفت دینی و خدمت به ساحت قدسی تعالیم نبوی(صلی الله علیه و آله) و ولوی (علیه السلام) و ارتقای منزلت جهانی میهن اسلامی مسألت می کنیم.

شایان ذکر است: از بین ۱۴ سرآمد کرسی‌های نظریه پردازی و نقد و مناظره، عضو هیأت علمی گروه مسائل فقهی و حقوقی پژوهشکده فقه و حقوق دو جایزه این قسمت را به خود اختصاص داد.

  متن گزارش اجمالی و تفصیلی نشست های برگزار شده دو کرسی در سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا) و سایت پژوهشکده فقه و حقوق قابل مشاهده است.

منبع: پژوهشکده فقه و حقوق
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده فقه و حقوق
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 153
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما