در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر:

نشست بررسی مسائل و چالش‌های اخلاقی امداد و نجات با فعالان جمعیت هلال احمر

در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر، نشستی با موضوع مسئله‌یابی و بررسی مسائل و چالش‌های اخلاقی امداد و نجات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: در راستای برگزاری همایش ملی اخلاق امداد و نجات، روز چهار‌شنبه 16 شهریور 1401، نشستی با حضور مدیر گروه تربیتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت؛ حجت‌الاسلام دکتر حسن بوسلیکی و تعدادی از مسئولان و امدادگران جمعیت هلال احمر برگزار شد.

    

در این جلسه که در محل ساختمان جمعیت هلال احمر تهران تشکیل شد، دکتر بوسلیکی (دبیر علمی این همایش) با هدف مسئله‌یابی برای محورهای همایش یادشده، مصاحبه‌هایی با دکتر گلفشان (رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر) و دکتر فتحی ( مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران) انجام داد و با 9 نفر از فعالان، امدادگران و مسئولان بخش‌های مختلف هلال احمر گفت‌وگو کرد.
گفتنی است که پیش‌تر نیز دو مصاحبه با مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و مسئولان رده‌بالای جمعیت هلال احمر تهران با هدف بررسی رفتارهای ارزشمند اخلاقی و مسائل مثبت و منفی و چالش‌های اخلاقی امداد و نجات برگزار شده بود.
همایش اخلاق امداد و نجات به سفارش جمعیت هلال احمر و توسط پژوهشکده اخلاق و معنویت در حال برنامه‌ریزی است و زمستان 1401 برگزار می‌شود و آیت‌الله معزی ریاست همایش و دکتر حسن بوسلیکی، دبیری علمی همایش را بر عهده دارند.
منبع:پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : اخبار پژوهشکده اخلاق و معنویت

تاریخ خبر: 1401/6/20 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 184 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 185
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما