حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی بیان کرد:

داروهای قرآنی را سر سفره رزق معنوی مردم بیاوریم

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن اشاره به اینکه ما نیاز داریم دوای دردهایمان را از قرآن بگیریم تصریح کرد: این پژوهشکده در جهت آوردن داروهای قرآنی سر سفره رزق معنوی مردم توفیق داشته و امیدواریم این تولیدات به دست مخاطبان برسد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نقل از  خبرگزاری ایکنا، آیین رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امشب ۷ فروردین با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین استاد  نجف لک‌زایی؛ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق یوسفی مقدم؛ رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

                                                                                            

در ابتدای نشست استاد لک زایی سخنرانی کرد و گفت: در خطبه متقین حضرت علی(ع) نکته‌ای راجع به قرآن کریم دارند و آن اینکه متقین کسانی هستند قرآن را جزء به جزء می‌خوانند و با قرآن به خودشان حال حزن‌انگیزی می‌بخشند و از قرآن دوای دردشان را دریافت می‌کنند: «تالِينَ لِأَجْزَاءِ الْقُرْآنِ يُرَتِّلُونَهَا تَرْتِيلًا، يُحَزِّنُونَ بِهِ أَنْفُسَهُمْ وَ يَسْتَثِيرُونَ بِهِ دَوَاءَ دَائِهِمْ». این مساله‌ای است که امروز به آن محتاجیم تا از قرآن دوای دردهایمان را بگیریم.

وی افزود: پژوهشکده این توفیق را داشته که متناسب با اقشار مختلف تولید قرآنی داشته باشد. از جمله برای عموم نخبگان دایره المعارف قرآن را دستور کار دارد که بزرگترین دایره المعارف قرآن کریم در جهان است که ۱۸ جلد آن منتشر شده است. ما زحمات دوستان را ارج می‌نهیم. همه این آثار در فضای مجازی به صورت رایگان در دسترس است. من گمان می‌کنم این پژوهشکده در جهت آوردن داروهای قرآنی سر سفره رزق معنوی مردم توفیق داشته و امیدواریم این تولیدات به دست مخاطبان برسد.

منبع:خبرگزاری ایکنا
كلمات كليدي : حجت الاسلام دکتر نجف لک زایی

تاریخ خبر: 1403/1/9 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 75 تعداد بازدید امروز: 6
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 76
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما