به همّت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره 9 دوفصلنامه علمی ـ ترویجی «مدیریت دانش اسلامی» منتشر شد

نهمین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی مدیریت دانش اسلامی به همّت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نهمین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی «مدیریت دانش اسلامی» مربوط به بهار و تابستان 1402 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jikm.isca.ac.ir نمایه گردید.

«مقدمه‌‌ای بر اطلس مفهومی ابعاد اندیشه‏ای فقه امنیت و نقش هستی‌شناسی در ترسیم آن» نوشته حسین حسن‌زاده؛ «نقش ترجمه و الزامات آن در تحقق تمدن نوین اسلامی» اثر مرتضی عبدی چاری، شیوا پردازش و سمیه عبدی سقازاده؛ «درآمدی بر ساختارشناسی و ساختاربندی علم فقه (پیشینه، ضرورت، اهداف، روش‌‌ها و کارکردها)» به قلم سیدمحمدرضی آصف‌آگاه از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «هندسه مفاهیم کلیدی رابطه تعدّد معنایی قرآن و هرمنوتیک فلسفی با تعدّد قرائت از نگاه علامه مصباح یزدی» نوشته لیلا رمضان‌نیا و محمد شریفی؛ «نقش شبکه ملی اطلاعات در مواجهه با جنگ شناختی - رسانه‌ای از منظر اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)» نوشته علی قهرمانی، نوشین مسلمی؛ «تحلیلی بر مدیریت استدلال و استناددهی به منابع حدیثی در جریان‌‌های انحرافی» به قلم محمد شهبازیان و مهدی زارع از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

دوفصلنامه علمی ـ ترویجی مدیریت دانش اسلامی در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran.com)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (www.civilica.com)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir) نمایه و در سامانه نشریه (jikm.isca.ac.ir)، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) بارگذاری می‌شود.

منبع:روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تاریخ خبر: 1402/12/26 شنبه
تعداد بازدید کل: 77 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 78
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما