در بیست‌و چهارمین قسمت از برنامه «زاویه» تبیین می شود: ایده نهاد علم درباره مناسبات بین نهاد ولایت فقیه، نهاد دولت و مردم چیست؟ بیست‌وچهارمین قسمت از برنامه «زاویه» به مناسبت پنجاهمین سالگرد درس خارج ولایت‌فقیه امام خمینی(ره) با پرداختن به نظام سیاسی ولایت‌فقیه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا بیست‌وچهارمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» به مناسبت پنجاهمین سالگرد درس خارج ولایت‌فقیه از سوی امام خمینی(ره) با پرداختن به نظام سیاسی ولایت‌فقیه از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
برنامه علوم انسانی «زاویه» در گام بیست‌وچهارم خود ضمن بررسی بحث ولایت‌فقیه و نظام سیاسی برآمده از آن، به نسبت میان نهاد ولایت‌فقیه، نهاد دولت و مردم می‌پردازد و از اساتید فقه و علوم سیاسی می‌پرسد:

«نهاد علم برای مناسبات بین نهاد ولایت‌فقیه، نهاد دولت و مردم چه ایده‌ای دارد؟»
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر نجف لک‌زایی، استاد علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر منصور میراحمدی، استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، در این برنامه با پرداختن به نظریه ولایت‌فقیه، درباره ظرفیت‌های این نظریه و نظام سیاسی برآمده از آن برای تبیین مناسبات میان نهاد ولایت‌فقیه، نهاد دولت و مردم‌ در ایران به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.
قسمت بیست‌وچهارم فصل سیزدهم مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت ۲۱ چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.
منبع: خبرگزاری رسا
کلمات کليدي
مصاحبه های تلویزیونی, حجت الاسلام دکتر نجف لک زایی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 58
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما