به همت مرکز همکاری های علمی و بین الملل انجام شد: نشست شورای علمی بنیاد ابن سینا و مسولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  روز دوشنبه ۲۹ جولای ۲۰۱۹ (هفتم مرداد ۱۳۹۸ ) جلسه وبیناری شورای علمی بنیاد ابن سینا با مسولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید. در این دیدار ابتدا آقای دکتر محمد سوری مدیر گروه فلسفه، با بیان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در خصوص همایش بین المللی جاودانگی نفس و بدن از دیدگاه اسلام و مسیحیت، توضیحاتی از شرایط کنفرانس و  ارسال چکیده مقالات و زمان برگزاری و نحوه ساماندهی ارائه نمودند. در ادامه آقای دکتر لوکاشوف معاون پژوهش بنیاد ابن سینا، سوالات متقاضیان شرکت در کنفرانس و ابهامات موجود را مطرح نموده و در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند. سپس آقای مهندس پهلوانی توضیحاتی در خصوص اپلیکیشن پژوهان و ظرفیتهای ان ارائه نموده و آمادگی خود را جهت دریافت آثار بنیاد ابن سینا و گسترش بخش زبان روسی این اپلیکیشن اعلام نمودند.آقای دکتر طبایی مدیر انتشارات صدرا مسکو ضمن استقبال از پیشنهاد آقای پهلوانی، راهکارهای ارائه آثار انتشارات صدرا را بررسی نمودند.
در ادامه آقای دکتر الهی نژاد مدیر گروه مبانی مهدویت، توضیحاتی در خصوص برگزاری  کنفرانس بین المللی انتظار در اندیشه علمای اسلام(امام خامنه ای) بیان نموده و خواستار مشارکت بنیاد در این زمینه شدند. سپس آقای مجید ابوالحسنی سوالاتی در زمینه موضوعات همایش انتظار، نحوه و زمان ارائه مقالات مطرح نموده و به بحث و گفتگو در این خصوص پرداختند. 

در پایان آقای دکتر عبدی پور رئیس اداره بین الملل مرکز همکاری های علمی و بین الملل،بر گسترش همکاری های دو جانبه بنیاد و پژوهشگاه در زمینه های مختلف اشاره نموده و آمادگی پژوهشگاه در خصوص برگزاری نشستهای علمی،وبنیارهای آموزشی و موضوعات علمی و پژوهشی را اعلام نمودند. گفتنی است کنفرانس بین المللی جاودانگی نفس و بدن ،کنفرانس بین المللی انتظار در اندیشه علمای اسلام و پژوهان سه محور اصلی همکاری های بنیاد و پژوهشگاه بوده و طرفین مصمم هستند این محورها را در آینده گسترش دهند
 
منبع: مرکز همکاری های علمی و بین الملل
کلمات کليدي
اخبار مرکز همکاری های علمی و بی الملل
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 202
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما