با هدف افزایش سطح آگاهی و توسعه سواد رسانه ای؛

کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی برگزار شد

دوره آموزشی  با موضوع «اصول و مبانی اطلاع‌رسانی» توسط استاد محمدرضا قربان‌زاده، برای رابطان رسانه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد، رییس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی، تقویت و توان‌مندسازی رابطان فضای مجازی پژوهشگاه عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به حجم زیاد فعالیت‌ها و رویدادهای علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از قبیل برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی، نشست‌ها و کرسی‌های علمی ـ تخصصی، تولیدات فاخر در موضوعات علوم اسلامی و انسانی در قالب کتاب و نشریه و هم‌چنین بهره‌مندی از بیش از یکصد عضو هیأت علمی، لذا انعکاس این فعالیت‌ها با شیوه‌های نوین و روز، ضرورت برگزاری دوره‌های تخصصی خبر و خبرنگاری را مضاعف می‌نماید. بر همین اساس تاکنون دوره‌های متعدد آموزشی ویژه رابطان خبری برگزار شده است. این دوره به علت کارگاهی بودن از استقبال بسیار خوب رابطان فضای مجازی برخوردار بود.
دوره مذکور از روز شنبه  اول آبان‌ماه سال جاری تا سه‌شنبه  بیست و چهارم آبان‌ماه  به مدت بیست ساعت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دارای یازده پژوهشکده و دو مرکز می‌باشد که رابطان رسانه آن در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی حضور فعال و تأثیرگذاری دارند.

منبع:
كلمات كليدي : جلسه رابطان خبری

تاریخ خبر: 1401/8/25 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 174 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 175
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما