در جلسه شورای مدیران پژوهشگاه انجام شد؛

رونمایی از پوستر هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی

در نود و یکمین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دوشنبه دوم آبان ماه با حضور مدیران،اعضای هیات علمی و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد ، در پایان از پوستر هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین استاد لک زایی رییس محترم پژوهشگاه  ضمن تشکر از حضور مدیر کل محترم حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی از حجت الاسلام والمسلمین تیموری بابت تلاش های مجدانه در اداره حراست پژوهشگاه تقدیر و تشکر نموده و مدل کاری حراست دفتر تبلیغات اسلامی را که بر اساس مدل پیشگیرانه است نه مچ گیرانه، یکی از مدل های مؤثر و خوب دانستند و از حجت الاسلام والمسلمین موسوی خواستند نکات حراستی و حفاظی مدنظرشان را ارایه نمایند.
سپس حجت الاسلام موسوی از فرصتی که پژوهشگاه در اختیار ایشان قرار داده و هم چنین اهمیت موضوعات حراستی در این مجموعه تشکر نمودند و مطالب خود را با حدیث نبوی آغاز نمودند و مؤمنان را برادر و آینه یکدیگر دانستند و گفتند: بحمدالله در مجموعه ای زیست می کنیم که فرهنگی - دینی و حوزوی است. یکی از شئون مؤمن، مرأه بودن می باشد که در واقع منعکس کننده خوبی ها و رافع بدی ها بودن است. اولین دستگاه فرهنگی که به دست مبارک حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) تأسیس شد دفتر تبلیغات اسلامی بود که اکنون به یک درخت تناور و تأثیر گذار و شناخته شده در داخل و خارج کشور تبدیل شده است.
دفتر تبلیغات اسلامی با وجود نیروی انسانی فاخر، اعضای هیأت علمی کارآمد و کارکنان خدوم باعث ارایه محصولات و خروجی هایی اعم از کتاب، مجله، برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نشست های علمی و ... شده که مورد استفاده نظام و حوزه و عموم مردم قرار گرفته است.
انصافا پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکی از مهم ترین مجموعه هایی است که با مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین استاد لک زایی که شخصیتی شناخته شده از لحاظ علمی، مدیریتی و ... هستند، نقش عمده و اساسی را در این زمینه بر عهده دارد اما با توجه به تمام زحماتی که تاکنون کشیده شده هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم و علت آن کم کاری برخی از نهادهای فرهنگی کشور می باشد که در برخی مواقع شاهد بروز مشکلات اجتماعی در جامعه می باشیم.
ایشان در ادامه وجود نعمت امنیت مثال زدنی در کشور را متذکر شده و آن را مرهون خون شهدا و زحمات عزیزانی دانستند که در جبهه های مختلف، تلاش های شبانه روزی انجام داده و می دهند. هم چنین وظیفه حراست دفتر را حفاظت از اموال و اماکن و منابع انسانی فاخر مجموعه دفتر برشمرد و سپس نکاتی را بدین شرح بیان نمود:
- لزوم حضور هوشمندانه و متقن پژوهشگاه در مواجهه با مسایل و مشکلات جامعه که در فضای مجازی مطرح می شود؛
- دقت در مکالمات تلفنی به جهت حفظ اطلاعات سازمانی؛
- در دعوت از میهمانان خارجی نسبت به هماهنگی با حراست جهت اخذ استعلامات لازم اهتمام داشته باشیم؛
- مراقبت از گوشی های همراه در محل کار و دیگر اماکن؛
- سنجیدن تمامی جوانب در مواقع بارگذاری محتوا در فضای مجازی؛
- طبقه بندی جلسات به محرمانه و غیر محرمانه در مواقعی که قصد ارایه مطالب را در فضای مجازی داریم؛
- آگاه سازی خانواده ها نسبت به اهمیت دقت در استفاده از فضای مجازی و تلفن همراه و...؛
- مراقبت از نیروی انسانی مجموعه.

در پایان جلسه  از پوستر هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی،رونمایی شد.
منبع:روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : جلسه شورای مدیران پژوهشگاه , برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ خبر: 1401/8/8 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 588 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 589
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما