اهم فعالیتهای پیش‌روی اداره امور پژوهشی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی: گسترشِ ارتباطات مؤثر با شخصیت های فرهیخته و مراکز علمی پژوهشی همسو به دنبال پذیرش استعفای جناب آقای محمود حسن زاده و معرفی رییس جدید اداره امور پژوهشی این پژوهشکده توسط سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید 10:30 صبح شنبه 27 بهمن در تالار امام مهدی (عج) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یعقوب نژاد، سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت سابق این اداره، فعالیتهای پژوهشکده را عامل تقویت کننده دیگر پژوهشکده ها بر شمرد و تصریح کرد: نوین بودن فعالیتهای پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، وظایف را سنگین تر کرده که تلاش بیشتری را می طلبد.
معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، جهت دهی امور به سوی فعالیت ها و پروژه های پژوهشی و توسعه آن را از مسائل مهم پژوهشکده عنوان کرد و افزود: گسترشِ ارتباطات مؤثر با شخصیت های فرهیخته و مراکز علمی پژوهشی همسو  به منظور معرفی توانمندی های پژوهشی پژوهشکده و انجام همکاری های مشترک نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
عضو هیات رییسه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، بر همکاری هرچه بیشتر اعضای محترم هیات علمی، محققان و کارشناسان پژوهشکده در جهت هم افزایی نیروها تاکید کرد.
قابل ذکر است در حکم سرپرستی این پژوهشکده که 23 بهمن سال‌جاری صادرشده بود، آمده است:
فاضل ارجمند جناب آقای غفار شاوه ای (زید عزه)
سلام علیکم؛
         در پی استعفای جناب آقای محمود حسن زاده، نظر به شایستگی، تدبیر و توانمندی‌های حضرتعالی، به موجب این حکم شما را به سمت   رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی منصوب می نمایم.
اهم اموری که با توکل به خداوند متعال و تمرکز و به کارگیری توانایی مدیریتی خود، در انجام مسئولیت‌های این اداره طبق شرح وظایف باید مورد توجه قرار گیرد به شرح ذیل است:
- جهت دهی امور به سوی فعالیت ها و پروژه های پژوهشی و توسعه آن
- تسهیل و تسریع در انجام  امور مرتبط با موظفی اعضا محترم هیئت علمی و گروه های پژوهشی
- نظارت بر حسن اجرای طرح ها، کرسی ها، کارگاه ها و نشست های علمی مطابق با استانداردهای پژوهشی
- گسترشِ ارتباطات مؤثر با شخصیت های فرهیخته و مراکز علمی پژوهشی همسو  به منظور معرفی توانمندی های پژوهشی پژوهشکده و انجام همکاری های مشترک
- برنامه ریزی مناسب جلسات شورای پژوهشی و هیئت رئیسه پژوهشکده.

در پایان از زحمات و پیگیری های مجدانه فاضل ارجمند جناب آقای محمود حسن زاده که در طول تصدی خود در این اداره، منشأ خیرات ارزنده ای بودند تشکر می کنم و دوام توفیقات ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

 
منبع: تولید محتوای پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی, محمود حسن زاده, غفار شاوئی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 167
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما