معاون پژوهشی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خبر داد: برگزاري پنجمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري دفتر تبلیغات اسلامی معاون پژوهشی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از برگزاري پنجمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري اين دفتر در هفته پژوهش سال جاري در مرکز همايش هاي غدير خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لک زایی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این دفتر با اعلام این خبر اظهار داشت:

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پنجمین سال است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را برگزار می کند و هدف اصلی آن، معرفی دستاوردهای این دفتر در عرصه تولید علم به خصوص علوم اسلامی انسانی و تولیدات عرصه فناوری های نوین است که در معرض دید علاقه مندان قرار دهیم.
وی گفت: با برگزاری این نمایشگاه ارتباطی میان مصرف کنندگان با تولید کنندگان این آثار و همچنین میان تولید کنندگان با مخاطبان این آثار برقرار می شود و یکی از اهداف این است که از تولید کنندگان این دستاوردها تقدیر و تشکر کرده و به جامعه علمی معرفی کنیم.
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه، یکی از مسیرهایی است که از نیازهای مخاطبان آگاه شویم، چرا که در نمایشگاه گفت و گوهایی میان مراکز مختلف با مخاطبان شکل می گیرد.
وی افزود: از طریق برپایی این نمایشگاه، یک فضای دوطرفه ای میان دفتر تبلیغات اسلامی و مراکز مختلف آن شکل می گیرد و اینجا غیر از تولید علم، وظیفه تبدیل معارف عمیق اسلامی متناسب با مخاطبان مختلف به زبان های آنها را هم برعهده دارد.

*اهم برنامه های پنجمین نمایشگاه
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی با اشاره به اهم برنامه هایی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده، اظهار داشت: این نمایشگاه هر روز در بازه زمانی ساعت 10 تا 12 حالت جشنواره ای دارد؛ به این صورت که مراسم تجلیل از پژوهشکده ها و گروه ها و اعضای علمی و پژوهشگران برتر، مجلات برتر، ادارات برتر، فناوران و نرم افزارهای برتر و حضور علمی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه بین الملل، هر کدام در یک روز برگزارمی شود.
وی افزود: همچنین ساعت 8 تا 10 و 12:30 تا 14 نشست های متنوع به صورت همزمان از سوی مراکز مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه و همچنین در برخی از مراکز برگزار می شود.

*رونمایی از 300 اثر جدید
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به رونمایی از آثار جدید پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه اظهار داشت: بیش از ??? اثر که از آذرماه سال گذشته تاکنون به همت دفتر منتشر شده است، در نمایشگاه مذکور رونمایی خواهد شد اما برآوردی داریم که به احتمال زیاد تا روز افتتاحیه این نمایشگاه، این تعداد آثار به حدود 300 اثر برسد.
*توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در نمایشگاه
وی افزود: یکی از بخش هایی که به شعار پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افزوده شد، بحث تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی؛ مسأله محوری و تحقق بیانیه گام دوم» برگزار خواهد شد.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: همچنین کارگاه و نشست هایی به طور خاص با موضوع «گام دوم انقلاب» هم در این نمایشگاه و هم در نمایشگاهی به همت وزارت علوم در تهران و با محوریت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

*جزئیات افتتاحیه و اختتامیه
وی گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا امینی «معاون منابع انسانی قوه قضائیه و عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی» در روز شنبه ?? آذرماه ?? برگزار و اختتامیه این نمایشگاه ?? آذرماه ?? در مرکز همایش های غدیر قم برگزار خواهد شد.
*زمان برگزاری نمایشگاه
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی خاطرنشان کرد: پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از 23 تا 28 آذرماه از ساعت 8 تا 14 در مرکز همایش های غدیر قم واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم علاقه مندان آزاد است.
کلمات کليدي
اخبار پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, حجت الاسلام دکتر نجف لک زایی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 81
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما