با حضور در نخستین نمايشگاه دستاوردهای قرانی دفتر تبلیغات اسلامی انجام شد: بازدید استاندار قم از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم استاندار قم با حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بمدت یک ساعت از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، دکتر بهرام سرمست سه شنبه شب ۳۱ اردیبهشت ۹۸، با حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
استاندار قم ابتدا از غرفه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم و برخی از کتب چاپ شده این مرکز بازدید کرد و پس از از آن غرفه سایر آثار قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، غرفه طرح آواره های قرآنی (قصه های قرآنی برای کودکان)، مزکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و ... را بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آن ها قرار گرفت.
وی بعد از بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت وگویی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن، اظهار داشت: در بازدیدی که از نمایشگاه قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه داشتم، شاهد محتوای غنی آثار ارائه شده در آن بودم.
استاندار قم افزود: مجموعه آثار ارائه شده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در این نمایشگاه از نظر کیفی، از این منظر که یک رویکرد پژوهشی و نوآورانه نسبت به مفاهیم و معارف قرآن کریم دارد و هم از منظر نرم افزارهای قرآنی که ارائه کرده بسیار قابل توجه و تأمل است.
وی اضافه کرد: آثار غنی و پرمحتوای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از نظر توجهی که نسبت به نسل جوان و کودکان و نوجوانان دارد نیز قابلیت و ارزش خاصی دارد که باید به آن بیشتر هم توجه شود.
سرمست گفت: دفتر می تواند برای سال های آتی ونمایشگاه های بعدی خود، درصدد تقویت رویکردهای خود باشد تا بیش از پیش توان پاسخگویی به نیازهای نسل جدید را پیدا کند.
وی با تأکید بر این که باید برای سال های آتی، ارتباطات بخشی بین انواع نمایشگاه هایی که در ماه رمضان و در سطح استان قم برگزار می شود تقویت شود، تصریح کرد: به نظرم در صورت همگرایی نهادهای مختلف دینی و فرهنگی، نمایشگاه هایی با محتوای غنی تر و جذابیت بیشتر برای مردم روزه دار می توان ایجاد کرد.

وی گفت: استانداری هم آماده بستر سازی و زمینه سازی برای برپایی چنین نمایشگاه ها و حمایت معنوی از آن ها می باشد.
 
منبع: اخبار روابط عمومی
کلمات کليدي
نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی, استاندار قم, اخبار روابط عمومی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 131
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما