طی حکمی صورت گرفت؛ انتصاب مدیر پژوهشکده اخلا ق و معنویت حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگی جناب آقای دکتر احمد شاکرنژاد را به سمت مدیر پژوهشکده اخلاق و معنویت منصوب کرد.       به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که خطاب به دکتر احمد شاکر نژاد است آمده است: 
فاضل ارجمند جناب آقای دکتر احمد شاکرنژاد(دام عزه)
به استناد ماده 4 آئین¬نامه جامع مدیریت دانشگاه¬ ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و نظر به مراتب دانش، تعهد و شایستگی علمی پژوهشی و سوابق ارزشمند مدیریتی و اجرایی، جنابعالی را  به مدت دو سال، باحفظ سمت به عنوان«رییس پژوهشکده اخلاق و معنویت» منصوب می¬نمایم. 
امید است با تلاشی برنامه محور و نظارتی دقیق و با هم‌فکری چهره‌های علمی توان‌مند و خوش‌فکر و بهره بردن از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالفعل حوزوی و دانشگاهی،  به صورت فعال در جهت انجام وظایف محوله و به‌ویژه رویکرد جدی و جدید پژوهشگاه در زمینه پاسخ‌گویی به مسایل اساسی نظام اسلامی با رویکرد مسأله¬محوری، نقش‌آفرینی کرده و تدابیر مناسبی اتخاذ نمایید. 
ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی، محققان و کارشناسان محترم پژوهشکده، از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری، همفکری و همدلی، در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را مبذول دارند. برای شما از درگاه ایزد منان دوام توفیقات را مسألت می-نمایم و امیدوارم در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی فرجه الشریف) در عمل به شرح‌وظایف موفق باشید.

 
منبع: اخبار حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده اخلاق و معنویت, احمد شاکر نژاد
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 245
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما