در بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه؛ کتاب «خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم» به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد در آیین اختتامیه بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه، کتاب «خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم» از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، بعنوان به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)   به نقل از پرتال جامع علوم و معارف قرآن، آیین اختتامیه بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه قم با قرائت پیام حضرت آیت‌الله جوادی آملی و سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

در بین آثار ارسالی به بیست و دومین همایش کتاب سال حوزه، و از بین 804 کتاب و پایان نامه رسیده به دبیرخانه این همایش، کتاب «خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم » اثر حجت الاسلام والمسلمین علی مدبر(اسلامی) عضو هیأت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن بعنوان اثر علمی پژوهشی برتر حائز عنوان اثر شایسته تقدیر شد.

شایان ذکر است کتاب «خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم» توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در 428 صفحه، منتشر و در اختیار علاقمندان و پژوهشگران قرار گرفته است.
 
منبع: اخبار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن, کسب رتبه تقدیر
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 255
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما