طی حکمی صورت گرفت؛ انتصاب سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید مهدی مجیدی نظامی از سوی ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دکتر نجف لک زایی به عنوان سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید مهدی مجیدی نظامی(زیدعزّه)  طی حکمی از سوی ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی  به عنوان سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی  منصوب شد،  در متن حکم که خطاب به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید مهدی مجیدی نظامی(زیدعزّه) است آمده است: 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید مهدی مجیدی نظامی(دام عزه)
به استناد ماده 4 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه  ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، و به موجب سوابق ارزشمند علمی و اجرایی، به عنوان«سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی» منصوب می شوید.
ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مدیران، اعضای هیأت علمی، محققان و کارشناسان محترم پژوهشکده، از همه آنان انتظار می‌رود با همکاری، همفکری و همدلی، در اعتلای اهداف، مأموریت‌ها و برنامه‌های پژوهشی پژوهشکده تلاش خود را مبذول دارند. برای شما از درگاه ایزد منان دوام توفیقات را مسألت می نمایم و امیدوارم در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی فرجه الشریف) در عمل به شرح‌وظایف موفق باشید.

برخود لازم می دانم از تلاش های ارزنده حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای یعقوب نژاد در مدت تصدی این مسئولیت تشکر نمایم و از پرودگار متعال برای ایشان دوام توفیق و عزت روزافزون مسألت دارم. 

منبع: اخبار حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی, حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 529
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما