اداره امور پشتیبانی اداره امور پشتیبانی
حمل و نقل درون شهری نفرات و ملزومات پژوهشگاه، نظافت، نگهداری و تعمیرات جزئی و کلی ابنیه، تاسیسات و تجهیزات اداری پژوهشگاه، خرید اقلام مورد نیاز پژوهشگاه، پذیرائی از میهمانان و مدعوین همایش‌ها، سمینارها، نشست‌های علمی، جلسات و مراسم پژوهشگاه و نگهداری و پشتیبانی امور مخابراتی پژوهشگاه از اهم وظایف این اداره است.
 
1. رییس اداره (آقای فتح اله موسیوند) 
  1. آگاهی از اهداف، خط‎‎مشی‎ها، سیاست‎ها و برنامه‎های پشتیبانی دفتر و اتخاذ سیاست‎های اجرایی هماهنگ با‎ آن؛
  2. اطلاع از قوانین و مقررات و آیین‎نامه‎ها و دستورالعمل‎های پشتیبانی؛
  3. نظارت بر انجام خدمات عمومی شامل: نظافت، تعمیر و نگهداری ساختمان‎ها، تجهیزات اداری و نگهداری فضای سبز، خدمات و تشریفات؛
  4. ‎برنامه‎ریزی، خرید و تأمین وسایل و تجهیزات، کالاها و مواد مصرفی مورد نیاز؛
  5. انبارداری اقلام اداری؛
  6. ‎برنامه‎ریزی جهت انجام امور ترابری و حمل و نقل بار؛
  7. اداره و نگهداری تأسیسات و ساختمان‎ها و تأمین خدمات و وسایل ارتباطی و مخابراتی؛
  8. نظارت بر طبقه‎بندی و تنظیم اسناد و مدارک لازم برای خریدهای کلی و عمومی با همکاری سایر واحدها؛
  9. تهیه و تنظیم مدارک و اسناد خرید و ارائه گزارش به مقام مافوق؛
  10. همکاری درخصوص امور مربوط به مزایده، مناقصه و فروش اموال اسقاطی براساس دستورالعمل‎های مربوط؛
  11. تهیه و تنظیم و پیشنهاد آیین‎نامه‎ها و دستورالعمل‎های مربوط به امور پشتیبانی؛
  12. تهیه پیش‎نویس  جهت انعقاد قرارداد با بخش خصوصی در زمینه امور خدماتی و پشتیبانی؛
  13. تنظیم و پیشنهاد بودجه سالانه اداره پشتیبانی به معاون منابع انسانی و پشتیبانی؛
  14. گردآوری آمار و اطلاعات و تنظیم گزارشات عملکردی پیرامون تمامی فعالیت‎های پشتیبانی و تدارکاتی؛
  15. نظارت بر حسن انجام امور تدارکات و پشتیبانی واحدها؛
  16. ‎برنامه‎ریزی و پشتیبانی از برگزاری همایش‎ها و نمایشگاه‎های کتاب؛
  17. ‎برنامه‎ریزی و برگزاری مجالس اعم از ولادت‎ها، شهادت‎ها و تکریم همکاران؛
  18. لیست‎برداری و جمع آوری اقلام و اموال مستهلک مجموعه و انتقال به انبار پردیسان؛
  19. پذیرایی از میهمانان و مدعوین همایش‎ها، سمینارها و نشست‎های علمی، جلسات و مراسم پژوهشگاه؛
  20. تنظیم و ارایه گزارش عملکرد اداره امور پشتیبانی به معاون منابع انسانی و پشتیبانی؛
  21. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
2. کمک کارشناس امور پشتیبانی (آقای سیامک معمارپور)
  1. برنامه‌ریزی جهت انجام خدمات عمومی شامل نظافت ساختمان‌ها، نگهداری فضای سبز، خدمات و تشریفات؛
  2. برنامه‌ریزی، تدارک و تأمین وسایل و تجهیزات، کالاها و مواد مصرفی مورد نیاز؛
  3. برنامه‌ریزی جهت انجام امور ترابری و حمل و نقل؛
  4. اداره و نگهداری تأسیسات و ساختمان‌ها و تأمین خدمات و وسایل ارتباطی و مخابراتی؛
  5. نظارت بر طبقه‌بندی و تنظیم اسناد و مدارک لازم برای خریدهای کلی و عمومی؛
  6. تهیه و تنظیم مدارک و اسناد خرید و ارائه گزارش به مراجع مربوط؛
  7. همکاری در خصوص امور مربوط به مزایده، مناقصه و فروش اموال اسقاطی براساس دستورالعمل‌های مربوط؛
  8. تهیه و تنظیم و پیشنهاد آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به امور پشتیبانی؛
  9. انعقاد قرارداد با بخش خصوصی در زمینه امور خدماتی و پشتیبانی؛
  10. برآورد و پیشنهاد بودجه و اعتبارات لازم در خصوص فعالیت‌های پشتیبانی؛
  11. گردآوری آمار و اطلاعات و تنظیم گزارشات عملکردی پیرامون کلیه فعالیت‌های پشتیبانی و تدارکاتی؛
  12. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
3. کاردان تأسیسات (آقای محمد شکاری)
  1. آگاهی از اهداف، خط‎‎مشی‎ها، سیاست‎ها و برنامه‎های اداری و مالی دفتر؛
  2. اطلاع از قوانین و مقررات، آیین‎نامه‎ها و دستورالعمل‎های مربوط به امور تأسیسات و فنی؛
  3. انجام امور مربوط به بهره‎برداری بهینه از سیستم‎های آبرسانی، برق، گرمایش و سرمایش؛
  4. انجام امور مربوط به تعمیرات و نگهداری تأسیسات حرارتی و برودتی و روشنایی واحدهای مختلف؛
  5. پیش‎بینی به موقع لوازم یدکی و تجهیزات مورد نیاز تأسیسات حرارتی و برودتی و تأمین آن‎ها؛
  6. ‎برنامه‎ریزی جهت اداره، نصب، تعمیر و نگهداری وسایل ارتباطی و مخابراتی؛
  7. انجام مطالعات لازم برای بهبود ارائه خدمات تأسیساتی و فنی؛
  8. تهیه و ارائه راهکارهای نوین جهت تأمین وسایل گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز و نصب و راه‎اندازی آن‎ها؛
  9. تهیه گزارش‎های لازم از وضعیت تأسیسات و تجهیزات سازمان و اعلام نواقص و کمبودها به مقام مافوق؛
  10. پیش‎بینی‎های لازم برای اجرا و نظارت بر استانداردهای ایمنی در محل کار؛
  11. نظارت بر نیروهای تکنیسین و پی‌گیری امور مربوط به آن‎ها؛
  12. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی؛
  13. روابط عمومی و امور محوله در این امور.
4. کاردان کارپردازی (آقای حسین ملائی خاص) 
  1. اجرای آیین‎نامه‎ها و دستورالعمل‎های مالی و معاملاتی دفتر؛
  2. بررسی و تحقیق درخصوص قیمت و کیفیت کالاهای مورد نیاز؛
  3. دریافت درخواست‎های خرید از مقام مافوق و ‎برنامه‎ریزی جهت تأمین آن‎ها؛
  4. خرید لوازم و تجهیزات فنی و کالاهای مصرفی مورد نیاز واحدهای دفتر؛
  5. تنظیم دفتر ثبت پیش پرداخت‎ها و دفتر اسناد هزینه‎های انجام شده؛
  6. تحویل اجناس خریداری شده به انبار و تحویل سند هزینه؛
  7. انجام بررسی‎های لازم در انتخاب و خرید کالاها و تجهیزات براساس استانداردها؛
  8. ارائه گزارش خرید سایر مدارک و اسناد مربوط جهت ارائه به مراجع ذی ربط؛
  9. انجام امور مربوط به مناقصه و تهیه صورتجلسه و فراهم آوردن مقدمات لازم جهت انعقاد قرارداد طبق قوانین و مقررات؛
  10. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی؛
  11. انجام تعمیرات لوازم اداری و برقی و الکترونیک.
5. متصدی انبار (آقای حسین تلخابی) 
  1. آگاهی از اهداف، خط‎‎مشی‎ها، سیاست‎ها و برنامه‎های اداری مالی دفتر؛
  2. اطلاع از قوانین و مقررات، آیین‎نامه‎ها و دستورالعمل‎های انباداری؛
  3. شناخت سیستم‎ها و روش‎های طبقه‎بندی و کدگذاری و طرح استقرار کالا و مواد در انبار؛
  4. طبقه‎بندی ابزارآلات و دستگاه‎های مختلف فنی و نگهداری آن‎ها؛
  5. تحویل و کنترل کالاهای وارده و ثبت و امضای فرم‎های مربوط؛
  6. تطبیق کالاهای خریداری شده با نمونه اصلی و تحویل به انبار؛
  7. تحویل کالاها و مواد مصرفی به واحدها طبق ضوابط؛
  8. رسیدگی و صورت‎برداری از موجودی اموال؛
  9. حفظ و نگهداری اموال و کالاها از خطر فاسد شدن، شکستگی و سایر خطرات احتمالی؛
  10. صورت‎برداری از موجودی اموال در فواصل معین و دقت در شمارش، بسته‎بندی و حمل کالاها؛
  11. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
 
امتیاز دهی
 
 

Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما