ریاست محترم حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خواستار شد:

حضور گسترده رابطین خبری پژوهشگاه در شبکه های اجتماعی

نشست هم‌اندیشی رابطین خبر پژوهشکده ها،مراکز،گروه ها و ادارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  با حضور رئیس محترم حوزه ریاست حجت الاسلام و المسلمین تیموری در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری ایسکا  در این نشست هم اندیشی که همه رابطین خبری پژوهشکده ها،مراکز،گروه ها و ادارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و هم چنین آقای محمدرضا قربانی زاده از اداره روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حضور داشتند  بعد از تلاوت قران کریم ابتدا حجت الاسلام و المسلمین تیموری رئیس محترم حوزه ریاست پژوهشگاه بعد از تبریک حلول ماه رجب، اعیاد مذهبی پیش رو و هم چنین عید نوروز از همه رابطین خبری خواستد که در زمینه تولید خبر نقش برجسته ای را ایفا کنند، در ادامه گزیده ای  از سخنان ایشان آورده می شود:
این دومین جلسه ای است  که در خدمت رابطان خبری پژوهشگاه هستیم که در جلسه اول  در خدمت جناب آقای دکتر میر خلیلی بودیم  و در این جلسه در خدمت همه همکاران عزیزهستیم.
در ابتدای جلسه ، سلام و سپاس ریاست محترم پژوهشگاه را خدمت همه شما ابلاغ می کنم و چون در سفر ضروری بودند نتوانستند در جلسه حضور داشته باشند.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در کشور از جایگاه مهمی برخوردار است و از مهم ترین مراکز هزینه دفتر تبلیغات اسلامی است، بیش از صد هیات علمی،250 محقق و پژوهشگر،36 گروه علمی و 1000 عنوان کتاب دارد و این ها همه  نشان از یک ظرفیت بسیار عالی برای کار خبری است و لحظه به لحظه قابل تولید خبر است،همایش های ملی و بین المللی،نشست ها وکرسی ها  از ظرفیت های تولید خبر محسوب می شود و اگر روی خبر و گزارش ها خوب کار بشود قابلیت پخش در بسیاری از رسانه های ملی نیز خواهد داشت.
و به خاطر حجم انبوه فعالیت ها نمی توانیم فقط یک نفر را رابط خبری قراردهیم وهمه زحمات را بر وی تحمیل کنیم و بر همین اساس امروز 23 رابط خبری  با توانمندی بسیار خوب در اختیار داریم که می توانیم تمامی خبرهای پژوهشگاه را پوشش بدهیم.
 به استحضار می رسانم که سایت های پژوهشگاه نیز متنوع است و به ویژه با رویکردی که اخیرا دفتر تبلیغات اسلامی  نسبت به ورود در فضای مجازی پیدا کرده است  اهمیت کار مضاعف می شود و حسن کار این است که ریاست محترم پژوهشگاه  فردی  است که به روز است  و آنلاین در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارد و انتظار  دارند که دیگران هم  در این زمینه فعالیت های بیشتری داشته باشند.
در هفته گذشته همایش امام علی علیه السلام انجام شد  که عقبه فکری این نوع همایش فعالیت علمی پژوهشی چندین ساله می باشد که  در یک روز در عرصه ملی و بین المللی اجراء می شود و این محصول تلاش شما است ،هم چنین در سال جدید دو همایش نظریه علم اسلام و جاودانگی نفس و همایش های دیگر خواهیم داشت که باید در این زمینه رابطین خبری بسیار فعال باشند.
اخیرا در سومین کنگره نظریه پردازی، نقد و مناظره، که با حضور اندیشمندان و استادان دانشگاه و حوزه و اعضای پیوسته دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره  برگزار گردید، کمیته دستگاهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان «کمیته دستگاهی برتر کشور» معرفی و از رئیس آن، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک زایی  به عنوان «گواهی کرسی درجه یک موفق»  تجلیل به عمل آمد.که این موفقیت بسیار ارزشمند است و جای کار خبری بسیاری دارد.
ریاست محترم حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، سایت پژوهان و هم چنین کتابخوان پژوهان  را عرصه بسیار مهم برای تولید خبر دانست  و هم چنین متذکر شدند که  سایت انگلیسی ایسکا  و دیگر سایت هایی که در مجموعه وجود دارد و عرصه خوبی برای تولید خبر است نباید غافل شد و همه باید همت کنیم و در این عرصه فعالیت کنیم و و از این طریق علوم اهل بیت علیهم السلام را نشر دهیم.
در این جلسه دیگر افراد حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را مطرح کردند که در بخش بعدی آن را  منتشر خواهیم کرد.
منبع:
عكس هاي مرتبط :

تاریخ خبر: 1397/12/25 شنبه
تعداد بازدید کل: 90 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 91
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما