پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار می کند:

دومین کارگاه آموزشی مسئله‌شناسی معنویت پژوهی

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، دومین کارگاه آموزشی مسئله‌شناسی معنویت پژوهی را در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته آتی برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ، پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت با همکاری میز توانمندسازی علوم اسلامیِ دفتر تبلیغات اسلامی، کارگاه مسئله‌شناسی معنویت‌پژوهی را در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 24 -26 خرداد، با ارائۀ سه تن از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد کرد. 
این کارگاه آموزشی که دومین کارگاه مسئله‌شناسی معنویت‌پژوهی است، با هدف ایده‌های پیشنهادی برای نگارش مقالات علمی- پژوهشی و پایان‌نامه در حوزۀ معنویت بوده، به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک http://dte.bz/ethicsconf از مباحث آن بهره‌مند شوند.

ترتیب برگزاری این کارگاه‌های آموزشی عبارت است از:  
-    دوشنبه 24 خرداد: «مسئله‌شناسی معنویت‌پژوهی در ساحت کاربرد»، با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مسلم گریوانی، ساعت 10:30؛
-    سه‌شنبه 25 خرداد: «مسئله‌شناسی معنویت در عرصۀ مطالعات تطبیقی»، دکتر بهزاد حمیدیه، ساعت 10:30؛
-    چهارشنبه 26 خرداد: «مسئله‌شناسی معنویت در حوزۀ سبک زندگی و اخلاق»، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده، ساعت 10:30؛

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه‌ها، تا ساعت 14 روز یک‌شنبه (23 خرداد) فرصت دارند از طریق ارسال پیام به ایتا یا واتساپ به شماره 09900989031 برای حضور در این کارگاه ثبت‌نام نمایند و اعطاي گواهي‌نامه، منوط به حضور در هر سه جلسه است. هم‌چنین حضور در کارگاه پس از ثبت‌نام و دريافت تأييديه آن امکان‌پذير است.
 

 
منبع:اخبار پژوهشکده اخلاق و معنویت

07:381400/3/20
تعداد بازدید: 665
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 666
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما