با تجلیل از فعالان هفته پژوهش :

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به کار خود پایان داد

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ظهر امروز طی مراسمی با تجلیل از فعالان هفته پژوهش و دست‌اندرکاران این نمایشگاه، در شهر مقدس قم به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ظهر امروز در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا تیموری مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نمایشگاه پرداخت و مطرح کرد: در پنجمین نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی ۲۵ غرفه در قالب غرفه‌های مربوط به معاونت‌ها، پژوهشگاه، شعب و مراکز برپا شده و آخرین محصولات پژوهشی و فناوری مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی  و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) به آسیب‌‌شناسی اجتماعی و جامعه شناختی حوزه پژوهش پرداخت و اظهار کرد: هزینه مقابله با آسیب اجتماعی استفاده از مواد مخدر، سه هزار برابر هزینه پژوهش در کشور است درحالی‌که این آسیب‌ها به نبود فعالیت‌ها و عملکردهای ریشه‌ای باز می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز طی سخنانی بر لزوم تحقق شعار وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: ما شاهد یک تعارض درونی ناآشکار اما تاثیرگذار در نظام درسی و آموزش و پرورش هستیم چراکه از دو منبع علمی حوزه و دانشگاه آموزه‌های متفاوتی به کتب درسی و در نهایت به دانش‌آموزان می‌رسد و زمانی که وحدت حوزه و دانشگاه رقم زده شود این مشکل رفع خواهد شد.

در پایان این مراسم با حضور بهرام سرمست استاندار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از دست‌اندرکاران پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین فعالان و برگزارکنندگان برنامه‌های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تجلیل شد.
منبع: پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )

16:561398/9/28
تعداد بازدید: 2262
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2263
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما