حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده:

حضور فعال پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در اولین نمایشگاه دستاوردهای های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در اولین نمایشگاه دستاوردهای های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حضور پررنگ و فعالی خواهد داشت

حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده مسئول محتوایی اولین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی از حضور فعال و پررنگ پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به همراه دیگر شعب و بخشهای مختلف دفتر تبلیغات در این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش پرتال جامع علوم و معارف قرآن، حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده درباره حضور چشمگیر و گسترده شعب و بخش‌های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در اولین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تا کنون لیست آثار قرآنی فراوانی از شعب، پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی جهت ارزیابی اولیه برای ارائه در نمایشگاه ارسال گردیده که پس از بررسی، نتیجه ارزیابی در اختیار مسئولین مربوطه قرار گرفته است.
وی در خصوص برنامه‌های پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در این نمایشگاه گفت: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات قرآنی کشور، برنامه‌های متنوع و جذابی را در این نمایشگاه بزرگ دفتر برای بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد که از مهم‌ترین آنها، ارائه دهها اثر و کلان‌پروژه‌های قرآنی، رونمایی از دهها اثر مکتوب و نرم‌افزار قرآنی، ارائه مشاوره به طلاب، دانشجویان و دانش پژوهان قرآنی، نشست صمیمی مدیران و پژوهشگران با اصحاب رسانه و  برگزاری نشست‌های علمی می‌باشد.
عیسی‌زاده ادامه داد: پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن جهت ارتقای فرهنگ قرآنی و سوق دادن جامعه به سمت سبک زندگی قرآنی، مسابقه کتابخوانی از هفت اثر قرآنی در حوزه سبک زندگی را در این ماه نزول قرآن با تقدیم جوایز ارزنده برگزار می‌کند. همچنین در بخش حمایت از ایده های نوی قرآنی در این نمایشگاه، به برترین ایده‌ها جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.
وی در پایان افزود: برنامه رونمایی از جدیدترین تولیدات نرم افزاری این پژوهشکده و ارائه رایگان آن به عنوان هدیه بزرگ قرآنی دفتر تبلیغات برای بازدید کنندگان از این نمایشگاه در نظر گرفته است.


 
منبع:پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
كلمات كليدي : نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی , حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده , اخبار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

تاریخ خبر: 1398/2/26 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 40 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 41
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما