حجة الاسلام و المسلمین تیموری اعلام کرد

برپایی ۱۴ نشست قرآنی در نمایشگاه «دستاورد‌های قرآنی» دفتر تبلیغات قم

مسئول نمایشگاه دستاورد‌های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری ۱۴ نشست ترویجی و نظریه‌پردازی قرآنی در مدت هشت روزه این نمایشگاه خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا تیموری، مسئول نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: تدوین صدها پایان‌نامه قرآنی در معاونت آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی همچنین در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، مؤسسه آموزشی امام رضا(ع)، مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س)، و مؤ‌سسات آموزشی مستقر در شعب مشهد و اصفهان این دفتر از جمله کارهای صورت گرفته است.
وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی و مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی نیز از دیگر مجموعه‌هایی هستند که در این نمایشگاه با برنامه‌های جذاب قرآنی ویژه خانواده‌ها حضور فعال دارند.
مسئول نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه‌های این نمایشگاه گفت: برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های ترویجی با عناوینی همچون «نقش عمومات قرآنی در مسائل مستحدثه»، «رویکردهای جدید مستشرقان»، «دراماتولوژی قرآن»، «اهل بیت در آثار مفسران اندلس» و «ادله اخلاقی زیستن از نگاه قرآن» برخی از این نشست‌های قرآنی است و در مجموع بیش از چهارده نشست قرآنی جهت برگزاری در این ایام، برنامه‌ریزی شده است.
وی بیان کرد: نمایش آثار مکتوب دفتر تبلیغات اسلامی و پایان‌نامه های قرآنی تدوین شده در مراکز آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات قرآنی، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است و اسناد قرآنی نفیس موجود در اداره کتابخانه ها و اسناد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
تیموری بیان کرد: ارائه آثار دیجیتال از قبیل نرم‌افزارهای قرآنی و سایت‌ها و پایگاه‌های قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی، پرسمان قرآنی، اجرای برنامه‌های تجسمی با موضوعات قرآنی و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد قرآنی ویژه خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان، در طول مدت نمایشگاه، جزو برنامه های این نمایشگاه است.
وی اظهارکرد: در این نمایشگاه، آثار و محصولات قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی با پنجاه درصد تخفیف جهت فروش، عرضه خواهد شد.

مسئول نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز و شنبه چهارم خردادماه خاتمه می‌یابد.
در این مدت ۸ روزه،  نمایشگاه در دو زمان صبح و شب جهت بازدید عموم علاقه مندان دایر است و تلاش شده است که نشست‌های علمی و کرسی‌های ترویجی در صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار شود و در شب‌ها نیز نمایشگاه از ساعت ۲۱:۳۰  تا یک بامداد با برنامه‌های متنوع و شاد قرآنی در خدمت عموم مردم بخصوص خانواده ها، کودکان و نوجوانان خواهد بود.


 
منبع:اخبار اختصاصی ایسکا

12:181398/2/28
تعداد بازدید: 164
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 165
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما