با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی

برگزاری همایش ملی نظریه علم اسلامی در قم

همایش نظریه علم اسلامی و کاربست آن در نظام آموزش و پرورش با حضور اندیشمندان و نخبگان حوزه بویژه صاحبنظران عرصه علوم انسانی اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه همایش ملی «نظریه علم اسلامی و کاربست آن در نظام آموزش پرورش» از صبح امروز در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی سخنرانی کرد و در ادامه پیام حضرت آیت الله جوادی آملی به این همایش پخش شد..
گزارش دکتر ابراهیم علیپور دبیر همایش بخش بعدی مراسم افتتاحیه است و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و دکتر مهدی گلشنی فیزیک دان و از اساتید برجسته حوزه فلسفه علم به ایراد سخنرانی می پردازند.
برپایی میزگرد جایگاه دین در برنامه ریزی درسی با حضور مسؤولان و اساتید برجسته حوزه تدوین متون درسی وزارت آموزش و پرورش بخش بعدی مراسم افتتاحیه است که با پایان یافتن این برنامه تا ظهر امروز مراسم افتتاحیه پایان پیدا خواهد کرد.
رونمایی از 13 کتاب تولید شده برای این همایش بخش دیگری از برنامه روز افتتاحیه خواهد بود.

ازساعت 15:30 تا 17:30 چهار پنل تخصصی برگزار می شود که در این پنل ها نیز اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در حوزه فلسفه علم به ایراد مباحث خود می پردازند و از ساعت 17:30 مراسم اختتامیه همایش آغاز می شود که قرار است بعد از سخنرانی حجج اسلام والمسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری همایش و حمید پارسانیا دبیر کمیته علمی همایش، دبیران پنل ها به ارائه گزارش خود بپردازند
منبع:خبرگزاری رسا
كلمات كليدي : همایش علم اسلامی , حجت الاسلام دکتر احمد واعظی , اخبار پژوهشکده فلسفه و کلام

تاریخ خبر: 1398/2/5 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 65 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 66
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما