به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انجام شد:

به روزرسانی سامانه تمامی نشریات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و شعب

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سامانه تمامی نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و شعب در سال 1399 به‌روزرسانی شد.

طی  مصوبه شورای محترم مدیران و هیئت رئیسه محترم پژوهشگاه پیرامون نشر دیجیتال و ابلاغ استانداردها و شیوه‌نامه نمایه‌سازی نشریات علمی در پایگاه‌های بین‌المللی و ابلاغ آن، اداره نشریات با همفکری و همکاری اداره فناوری اطلاعات و گروه اشاعه اطلاعات سامانه تمامی نشریات علمی پژوهشگاه و شعب را به روزرسانی و یکسان‌سازی نمود.
در این راستا گروه اشاعه اطلاعات با همکاری اداره نشریات و اداره فناوری اطلاعات فیلدهای مرتبط با نمایه‌سازی نشریات را به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه و با رعایت استاندارهای بین‌المللی، یکسان‌سازی، بروز و در سامانه نشریات بارگذاری نمود. 
یکی از قسمت‌های مهم در سامانه نشریات راهنمای نویسندگان و شیوه‌نامه استناددهی مقالات در مجلات علمی می‌باشد که به صورت مدون و به روش APA7 به روزرسانی شد.
در بخش راهنمای نویسندگان شرایط پذیرش، استخراج، ساختار و چاپ مقالات به صورت کامل و شفاف برای نویسندگان بیان شده و در خصوص ارجاعات درون‌متنی و فهرست منابع روش APA7 خلاصه و لینک (http://www.isca.ac.ir/portal/Theme/isca/apa.pdf) آن در راهنمای نویسندگان سامانه نشریات علمی پژوهشگاه قرار داده شد. 

اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پذیرای مقالات علمی ـ پژوهشی، ترویجی و تخصصی همه معاونین، مدیران، اعضای هیئت علمی و همکاران گرامی دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه‌های فلسفه، کلام، اخلاق، الهیات، فقه و سیاست، علوم قرآنی، مدیریت دانش اسلامی، علوم اجتماعی از منظر اسلامی، مهدویت و آینده‌پژوهی، مطالعات سیاسی اسلام (به زبان انگلیسی و عربی) با رعایت ضوابظ و استاندارهای بین المللی مندرج در سامانه نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی می‌باشد. 
 
منبع:اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تاریخ خبر: 1399/4/5 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 85 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 86
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما