به همت حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه انجام شد:

شصت و چهارمین شورای مدیران پژوهشگاه

جلسه شورای مدیران پژوهشگاه در روز دوشنبه 1398/6/25 در مرکز همایش های غدیر- سال 40 نفره  برگزار کردید.

این جلسه که با ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر نحف لک زایی ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دبیری حجت الاسلام و المسلمین موسی الرضا تیموری و با حضور معاونان،مدیران پژوهشکده ها،مراکز و روسای ادارات انجام شد ، در ابتدا دبیر جلسه، دستورات جلسه را بیان کردند.
ایشان در مورد دستور اول جلسه با موضوع فعالیت‌های سایت گفتند: در حال حاضر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 31 سایت دارد که وظیفه اصلی معرفی اعضای هیأت علمی، اطلاع‌رسانی اخبار همایش‌های علمی و بین‌المللی، نشست‌ها و کرسی‌های تخصصی و ترویجی، معرفی آثار علمی پژوهشگاه و غیره را بر عهده دارد.
هم‌چنین با توجه به ضرورت حضور در فضای مجازی، در حال حاضر نیز 47 کانال مربوط به پژوهشگاه، پژوهشکده‌ها، مراکز و ادارات در حال فعالیت می‌باشند. ایشان از رؤسای محترم پژوهشکده‌ها، مراکز و ادارات درخواست داشتند که نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات ثابت سایت و همکاری با رابطان خبری و فعال نمودن آن‌ها در ارسال اخبار به حوزه ریاست و روابط عمومی جهت ارسال به روابط عمومی دفتر، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اقدام نمایند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز کارشناس‌مسئول محترم روابط عمومی و سایت پژوهشگاه، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از ابتدای سال 98 تا شهریورماه بیان کردند.
ایشان فعالیت های سایت های پژوهشگاه را مثبت ارزبابی کرده و اماری تحلیلی از به روز رسانی سایت از ابتدای سال 1398 تا کنون ارائه دادند و اشاره کردند که در شش ماهه اول سال 543 خبر در سایت ایسکا بارگزاری شده است که 536 مورد از آن در بسیاری از خبرگزاری ها انعکاس پیدا کرده است.
ایشان بخش بارگزاری کرسی ها و نشست های علمی ان در صفحه اختصاصی آپارت و ایسکا را از فعالیت های مهم روابط عمومی پژوهشگاه دانستند و خواستار مشارکت بیشتر همه مدیران پژوهشگاه در این زمینه شدند.
ایشان اضافه کردند که سایت های پژوهشگاه  به چهار زیان فارسی،انگلیسی،عربی و اردو  در خال فعالیت است. و در آینده نزدیک شاهد فعال شدن سایت به زبان های دیگر خواهیم بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر نجف دکتر لک‌زایی ریاست محترم پژوهشگاه ضمن تقدیر از فعالیت های ایشان و اداره فناوری اطلاعات که زیر ساخت های فنی سایت را انجام داده اند بر فعال بودن مدیران پژوهشکده ها و مراکر و روسای ادارات در این زمینه  تاکید کردند.
ایشان خواستار حضور مجازی ارکان های مختلف پژوهشگاه در فضای مجازی شد و از همه پژوهشکده ها ،مراکر و ادارات خواستند که حداقل یک کانال جهت اطلاع رسانی فعالیت های خویش در فضای مجازی داشته باشند و هم اعضای پژوهشگاه در کانال اصلی پژوهشگاه عضو شوند تا از فعالیت های پژوهشگاه مطلع شوند.
 در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر معلم در مدت خدمت در گروه برنامه‌ریزی و بودجه پژوهشگاه، خصوصاً فعالیت‌های ایشان در تفکیک بودجه پژوهشکده‌ها، مراکز و ادارات، از حضور آقای ابراهیمی در گروه برنامه‌ریزی و بودجه تشکر و اظهار امیدواری کردند که با حضور ایشان فعالیت‌های این بخش نیز منسجم‌تر انجام شود. فعالیت‌های پژوهشگاه در حدی است که اگر به خوبی گزارش شود کارنامه درخشانی برای پژوهشگاه خواهد بود. ایشان ضمن بیان موارد مؤثر در بحث ارزیابی پژوهشگاه از قبیل دقت در تکمیل تایمشیت، اخذ به موقع تخصیص، ارسال گزارش‌ها و برنامه‌ها و بودجه مورد نیاز آن به گروه‌برنامه‌ریزی و بودجه، خواستار همکاری همه پژوهشکده‌ها و مراکز و ادارات با گروه مذکور جهت نهایی‌سازی و رفع مشکلات ارزیابی شدند. ایشان در ادامه گفتند: تایمشیت هیأت علمی نیز در حال راه‌اندازی است.
آقای ابراهیمی: ضمن تقدیر از اعتماد دکتر لک‌زایی؛ درخواست همکاری مدیران محترم پژوهشکده‌ها، مراکز و ادارات و ارتباط با گروه برنامه‌ریزی و بودجه پژوهشگاه را خواستار شدند. ایشان هم‌چنین درخواست همکاری در مورد گزارش عملکرد پژوهشی پژوهشگاه در طی دو هفته آینده شدند و خواستار انعکاس تمام فعالیت‌ها بودند. 
 در ادامه دیگر اعضای نقطه نظرات خود را در موضوعات فوق و فعالیت های جاری پژوهشگاه مطرح کردند.
جلسه بعد در موضوع سایت های پژوهشکده ها ،مراکز و ادارات  خواهد بود.

گزارش تصویری جلسه شورای مدیران

 
منبع:اختصاصی/سایت ایسکا
عكس هاي مرتبط :
كلمات كليدي : جلسه شورای مدیران پژوهشگاه , اخبار اختصاصی ایسکا

تاریخ خبر: 1398/6/28 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 621 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 622
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما